Category Archives: Uncategorized

7 Perkara Rosakkan Kulit Wajah Anda. No.7 Paling selalu Anda Lakukan Tanpa Sedar.

Ada banyak benda yang boleh menyebabbkan kulit rosak. Antara 7 benda utama yang boleh merosakkan kulit muka kita setiap hari adalah: . 1. Penggunaan kosmetik beracun yang mengandungi bahan kimia yang menghakis dan merosakkan lapisan kulit seperti hydroquinone, tretinoin dan merkuri. . 2. Terdedah kepada radiasi cahaya matahari. . 3. Dehidrasi, kulit muka jadi rosak […]

8 Kesalahan Ketika Membasuh Muka.No.6 Paling Kerap Anda Buat.

clarels

Cara yang bagaimana yang anda harus hindari ketika mencuci wajah? Mari kita lihat! . 1. Tidak mencuci tangan ?Kesalahan yang paling kerap terjadi apabila kita terlupa untuk mencuci tangan terlebih dahulu. . 2. Salah memilih facial wash ?Facial wash yang baik adalah pembersih wajah yang menghilangkan kotoran dan bekas make up sekali, tanpa menghilangkan kelembaban […]

===== Kenapa Clarel’s sangat best? ===== Clarel’s diklasifikasikan sebagai MAKANAN oleh Kementerian Kesihatan Malaysia. Kandungan Clarel’s diformulasikan oleh kilang  Muslim Bertaraf GMP dan bahan-bahan utama adalah:   1. NAC L-Cysteine (Pemangkin glutathione dalam badan secara semulajadi) 2.Salmon Ovary Peptide Collagen (Collagen terbaik diantara collagen yang ada didunia) 3.Lycopene (Agen untuk kulit dari buah tomato) 4.Astaxhantine […]

1 Sachet Sehari, Jargat Puan R Bersih

Luahan Puan R, selepas hampir 100% kulit wajahnya rosak akibat menggunakan produk berkemungkinan tinggi kandungan meykurinya: “Sekarang muka akak memang nampak teruk,timbul jeragat,kusam dan muka nampak lebam. Kalau tengah malam akak tengok cermin dalam cahaya yang kurang, kat cermin tu nampak mata akak je sebab hampir keseluruhan muka akak lebam. Hampir 100%.”   “Akak jadi […]

Umur 55 tahun. W’jah Kini Bebas Dri Jaragat. Hanya Makan Satu Sachet Sehari.

  Jom kita lihat terus perbualan antara Puan R, dari Kelantan mengenai masaalah Jaragat yang dihadapanya:   Alhamdulillah, kami dipihak Clarel’s bersyukur dapat membantu mereka yang buntu setelah mencuba perlbagai cara dalam mengembalikan kebersihan kulit wajah mereka.   Hasil kajian 1 tahun dalam penghasilan produk Clarel’s oleh Team Formulasi dari BumiJaya Kiara BioTech Sdn Bhd […]

Jom Join Kempen Beli & Menang Cabutan Bertuah”DUIT RAYA CLAREL’S” Sempena Raya Haji

–> NAK MENANG “DUIT RAYA CLAREL’S” SEMPENA RAYA HAJI? . . Clarel’s dah bantu lebih daripada 1000++ orang utk kembalikan kebersihan kult w’jah drpd JARAGAT. . . 95% MAJORITY pelanggan2 Clarel’s mendapati jaragat mrka pudr sepantas 7 hari!. . . Boleh lihat koleksi feedback-feedback mereka disini: https://www.facebook.com/clarels.malaysia/posts/1453671411337617 . . Ikut syarat mudah bawah ni : . […]

Ada Jaragat Deggil & Tebal? Wajib Baca Artikel Ni.

Puan sedih tengok muka bertampok-tampok hitam jeragat yang semakin gelap dan tebal? Badan cerah, muka berjeragat? Tak sekata? Kalau masalah ini tak selesai dalam masa sebulan dari sekarang, puan akan sentiasa rasa malu dengan suami di rumah. Saya bukan nak doa. Tapi takut-takut nanti suami hilang selera bila tengok warna badan dan muka tak sekata. […]

5 Kesan Buruk Penggunaan Cream Anti Jeragat

Ada pakai cream anti jeragat? Tapi hasilnya kulit anda makin rosak? Jom cek, ada tak benda-benda ni jadi pada kulit wajah anda: Kulit muka nampak lebih gelap dari sebelumnya. Jeragat makin banyak Kulit menjadi lebih sensetif terhadap cahaya matahari Kulit muka bertambah kusam Kulit muka kering dan gatal Jerawat makin banyak Dah ramai pengguna Clarel’s mengadu […]

3 Cara Hilangkan Jeragat Dimuka Yang Berkesan. Cubalah!

===== 1. JUS LEMON ===== Kaya dengan asid alpha hydroxy, jus lemon bantu gantikan kulit dan memudahkan pertumbuhan sel. Ia juga hilangkan minyak berlebihan sebab bersifat astringen. Caranya, celupkan bola kapas dalam jus lemon dan letakkan jus pada muka anda. Biar 15 hingga 20 minit, kemudian cuci muka dengan air sejuk. Ulang setiap hari sebelum […]

Bagaimana Clarel’s Pudar & Hilangkan Jeragat Dengan Pantas Sepantas 7 Hari?

Apa yang terjadi dalam badan anda selepas memakan Clarel’s? . . . === Minggu pertama === Badan anda sedang membiasakan dengan kehadiran Clarel’s. Sebaik sahaja Clarel’s dimakan, ianya terus bertindak menyingkirkan radikal2 bebas keluar dari badan. . === Minggu ke2 === Anda mulai rasa perubahan pada kulit wajah. Alhamdulillah. Stage ini ramai pelanggan2 Clarel’s dapat […]